JCB produce mai mult de 300 de produse diferite și este unul dintre primii trei producători de echipamente pentru constructii din lume.
PALFINGER reprezintă soluțiile cele mai inovatoare, fiabile și eficiente de ridicare pentru utilizarea pe vehicule comerciale și în domeniul maritim la nivel mondial.
PALFINGER SANY reprezinta un Joint Venture intre Palfinger si SANY Group ce ofera solutii de ridicare eficiente si de inalta calitate precum automacarale telescopice montate pe autosasiuri precum si macarale cu autopropulsie pentru teren dificil, echipamente ce au aplicatii in domeniul constructiilor generale sau de infrastructura.
SENNEBOGEN este o companie germană cu recunoaștere la nivel global, care produce și dezvoltă utilaje de înaltă performanță destinate domeniului manipulării. Cea de a doua gamă de produse este denumită "Crane Line", și include macarale telescopice, automacarale și macarale cu braț zăbrelit.
SANDVIK este cel mai important furnizor de echipamente, instrumente, servicii și soluții tehnice pentru minerit și industria de construcții. Oferă o gamă completă de echipamente mobile, pe șenile și pe roți, incluzând concasoare cu fălci, impactoare, concasoare cu con, stații de sortare fine și grosiere.
RUBBLE MASTER este lider de piață pentru concasoare mobile, compacte, care sunt gata pentru utilizare oriunde și imediat. Cu tehnologiile inovatoare, concasoare RM continuă să stabilească noi standarde.
LINDEN COMANSA - producător spaniol de MACARALE TURN și AUTORIDICĂTOARE. Se află în topul mondial, fiind primul producător care a fabricat macarale turn fără tiranți de tip "Flat top".
ENDRESS dezvoltă, produce și vinde echipamente de generare a energiei electrice premium pentru piața mondială și, datorită tehnologiilor inovatoare și dezvoltarea noilor produse, a devenit liderul specialist de generatoare a Europei.
MAD dezvolta solutii inteligente in industria auto pentru incarcarea vehiculelor comerciale usoare.
PRONAR este o companie poloneză cu acoperire globală - producător de frunte pentru echipamente municipale și de reciclare, mașini agricole moderne, componente pneumatice și hidraulice si punti. Pronar este, de asemenea, unul dintre cei mai mari producători de jante pentru mașini agricole din lume.
ARJES oferă o gamă variată de soluții pentru tocarea deseurilor menajere, din lemn, din demolare și a metalelor. Prin utilizarea diferitelor tehnologii de screening, utilajele ARJES pot fi configurate în conformitate cu cerințele specifice ale clienților în ceea ce privește randamentul, dimensiunea fracției și tipul de material rezultat.
Obiectivul companiei este de a comercializa și oferi servicii performante, la cele mai înalte standarde de calitate pentru utilaje in domeniul construcțiilor, industrie si agricultură. Flexibilitatea, disponibilitatea și promptitudinea sunt criteriile pe care iși desfasoară activitatea cu succes de peste 16 ani pe piața locală de profil.
Performanța și productivitatea sunt cerințe standard atât pentru soluțiile promovate de TERRA Romania, cât și pentru angajații săi. Compania este într-un continuu proces de dezvoltare teritorială, asigurând pachete integrale de servicii de comercializare, finanțare și servicii post-vânzari pentru toate utilajele din portofoliu.Obiectivul companiei este de a comercializa și oferi servicii performante, la cele mai înalte standarde de calitate pentru utilaje in domeniul construcțiilor, industrie si agricultură. Flexibilitatea, disponibilitatea și promptitudinea sunt criteriile pe care iși desfasoară activitatea cu succes de peste 16 ani pe piața locală de profil.
Dacă pentru România cutremurele de mică intensitate au intrat aproape în cotidian, nu trebuie niciodată exclus ce este mai rău, și anume o mișcare tectonică care poate produce pagube, fie ele și limitate la anumite zone. În astfel de situații limită, intervenția rapidă, de ordinul minutelor, este esențială pentru a salva vieți și pentru a limita pagubele materiale. Există un organism specializat pentru întreaga țară, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU), precum și filiale locale cu personal special antrenat. Esențială este însă și dotarea tehnică, în special acele utilaje polivalente bune la toate, care să facă față neprevăzutului, dacă este necesar.
De fapt, ce trebuie să facă un astfel de utilaj, cu totul deosebit? În primul rând, să ajungă rapid, indiferent de blocajele existente pe drumuri și, prin urmare, trebuie montat pe un camion puternic. În al doilea rând, așa cum afirma șeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Secretar de stat dr. Raed Arafat, există două situații clare de intervenție: “salvarea de la înălțime folosind o targă specială sau ridicarea anumitor greutăți dintr-o anumită zonă pentru degajarea acesteia”.
Macaralele Palfinger, în prima linie
Specialiștii IGSU au stabilit că cel mai bun echipament recomandat pentru intervenții, în cazul unor situații extreme, în primă urgență, este o macara polivalentă, puternică, dar care să nu fie nici foarte grea, aceasta trebuind să fie montată pe un camion cu tracțiune 8x8.
Astfel, după definirea caietului de sarcini, câștigătorul acestei competiții tehnologice
a fost declarată firma Terra Palfinger, unicul distribuitor pentru România a mărcii de macarale Palfinger. Primele șase macarale Palfinger model PK 165.002 TEC7, dintr-un total de 50 comandate, montate pe camioane MAN de putere, au fost deja livrate către Inspectoratul pentru Situații de Urgență la sfârșitul lunii martie, în cadrul unei ceremonii oficiale.
Despre capacitatea acestora de a lucra în spații înguste și în condiții oricât de dificile, dl. Administrator Terra Palfinger, Petre Babiceanu a făcut o prezentare succintă, dar interesantă: „Macaraua beneficiază de un sistem de calare variabil care permite extinderea picioarelor de sprijin atât cât permite spațiul. Dacă, de exemplu, avem o misiune de salvare care are loc într-o zonă foarte restrânsă, se poate cala numai pe zona disponibilă, macaraua recalculând imediat diagramele de sarcini și intrând automat în zona de stabilitate. Mașina lucrează și cu nacelă, practic beneficiază de acest accesoriu suplimentar care le permite operatorilor să ajungă la înălțimi de intervenție de până la 35 de metri. Operarea macaralei, indiferent de modul de lucru, se face cu același sistem de radiocomandă. Un alt argument demn de menționat în favoarea macaralelor Palfinger este acela că lucrează și la unghiuri negative, adică se poate ajunge cu macaraua sub planul de calare al echipamentului, lucru ce poate ajuta echipele IGSU să ajungă la zone dificile cum ar fi o zonă industrială sau un subsol, să intre printr-un horn de clădire.. etc. Mașina are capabilități și de automacara, în sensul că este echipată cu un troliu de 4,5 tone, practic acționează ca o macara obișnuită”.
Multifuncțională, puternică și sigură
Despre capabilitățile tehnice ale ansamblului camion-macara, privite din punctul de vedere al unui specialist în intervenții de urgență, am stat de vorbă cu General de brigadă Dan-Paul Iamandi, Inspectorul general al IGSU.
Pentru a ajunge la orice punct de intervenție, din punct de vedere tehnic, macaraua Palfinger este montată pe un șasiu MAN 8x8, cu toate punțile motoare, care asigură capacități de treceri și în același timp de intervenție atât pe șosea, cât și pe terenuri mai accidentate. Macaraua Palfinger PK PK 165.002 TEC7 oferă multe posibilități de a interveni prin ridicarea de greutăți mari la o distanță mai mică de șasiu, mai precis 25,8 tone la o distanță de 4,4 metri, iar la lungimea maximă a brațului de 31,3 m se poate ridica o greutate de 1.600 kg. Astfel, în timpul unei intervenții poate fi ridicată o cisternă sau un tir care a căzut, bineînțeles după operațiunea de golire a încărcăturii cisternei sau a tirului, astfel încât să se poată repună pe carosabil dacă se mai poate deplasa capul tractor sau remorca.
Alte aplicații importante pentru IGSU: macaraua poate interveni la mai multe tipuri de misiuni, cum ar fi salvarea de la înălțime cu ajutorul unei tărgi speciale. De asemenea, poate lucra cu diverse atasamente precum: cupă, pentru a încărca materiale precum moloz sau pământ; si graifer cu ajutorul caruia se pot manipula copaci sau stâlpi grei, căzuți pe carosabil. Alte accesorii cu care poate lucra sunt cablurile de oțel, șufele de prindere, cârligele șamd. Un avantaj al solutiei implementate este faptul ca atat pentru folosirea bratului macaralei, cat si a accesoriilor aferente, se utilizeaza o radio-comanda ergonomica, astfel încât operatorul poate să vadă în orice unghi modul în care lucrează cu brațul macaralei. Are, în același timp, un sistem inteligent anti-răsturnare, ce calculeaza in timp real poligonul de stabilitate.
“Deplasarea de la un loc la altul se realizează într-un timp scurt, astfel încât să se poată ajunge la misiune. Este unul dintre cele mai complexe echipamente cu care am lucrat, care ne va ajuta să intervenim acolo unde până acum nu aveam capacitățile tehnice să o facem (cutremure, accidente rutiere, accidente de tren)”- General de brigadă Dan-Paul Iamandi, Inspectorul general al IGSU.
Cu JCB LiveLink, gestionarea mașinilor dvs. devine și mai ușoară. Capacitatea sa de a furniza informatii in timp real iti mentine controlul complet si iti permite sa monitorizezi si sa gestionezi masinile de la distanta prin intermediul unui PC sau Smartphone.
EFICIENŢĂ
Monitorizarea precisă a orelor de funcționare și a alertelor de service îmbunătățește planificarea întreținerii, deoarece permite prioritizarea inginerilor și a serviciilor de rutină, economisind timp și resurse. Notificarile tehnice și istoricul de întreținere vă ajută să vă administrați sănătatea mașinilor. Avertizările precoce sau funcționarea incorectă a mașinii și întreținerea zilnică împreună cu istoricul detaliat al mașinii vă permit să planificați cele necesaare masinii dvs. înainte de a
reveni la locatie. Pentru clientul de închiriere, orele de mașină detaliate, erorile și operarea necorespunzatoare a mașinilor sunt înregistrate de la distanță, ajutându-vă să procesați mașina mai repede pentru o reacție rapidă.
PROFITABILITATE
LiveLink vă poate ajuta la reducerea costurilor de întreținere și de funcționare, asigurând funcționarea optimă a mașinilor, reducerea consumului de combustibil și uzura inutilă a acestora. Prin monitorizarea timpilor și a consumului de combustibil în timp real, LiveLink ajută la gestionarea costurilor de întreținere de-a lungul întregii vieți, reducerea costurilor, creșterea productivității. Vă ajută, de asemenea, să gestionați orele dvs. de plată, deoarece puteți vedea cum a fost utilizat utilajul dvs. cu orele și zilele în care mașina a lucrat.
Dezvoltată iniţial pentru a fi montată pe buldo-excavatoare, Terra România Utilaje de Construcţii fiind recunoscută ca un lider de piaţă din punctul de vedere al numărului de astfel de utilaje vândute, turbofreza de zăpadă a devenit rapid un echipament universal care poate fi montat pe diferite tipuri de utilaje.
Autonomia sa de lucru, suficientă pentru un schimb de opt ore, dar și randamentul de 1.725 mc de zăpadă pe oră, au impus acest utilaj pe piaţă, acesta intrând rapid în atenţia firmelor specializate în activităţi de deszăpezire. Avantajul său principal nu este doar randamentul ridicat, ci şi faptul că poate fi montat rapid pe mașini care nu au transmisie hidrostatică, adică așa cum sunt majoritatea buldo-excavatoarelor și încărcătoarelor frontale existente pe piaţă. În plus, echipamentul poate fi simplu de acţionat de către operator chiar din cabină, construcţia sa asigurând un grad înalt de protecţie, prin utilizarea unei singure freze de zăpadă acoperindu-se până la 8 kilometri de drum pe un schimb, la un strat de zăpadă de o jumătate de metru.
Pentru a realiza un echipament cu adevărat fiabil, turbofreza a fost proiectată și executată de specialiștii Terra România împreună cu un partener extern cu care există o colaborare îndelungată. Preţul echipamentului este și el foarte competitiv, sub 30.000 EUR
JCB intelege ca incarcatorul frontal este crucial in orice punct de lucru. Din acest motiv noul 427 este construit pe o fundatie bazata pe calitate si fiabilitate. Acesta ofera performante excelente fara a necesita filtru de particule (DPF)
Poate schimbarea cea mai importanta pentru acest utilaj este cabina Command Plus care inseamna: cel mai bun confort din clasa, vizibilitate, ergonomie si zgomot redus. Intretinerea si siguranta oferite sunt la un nivel superior fata de concurenta.
PRODUCTIVITATE
O puternica pompa dubla cu pistoane axiale ofera un debit de 264 l/min care sunt necesari pentru asigurarea multifunctionalitatii si a unor cicluri rapide.
Motorul Cummins QSB 6.7-litri dezvolta o putere maxima de (133kW) si un cuplu maxim de (841Nm) oferit la turatii joase pentru un raspuns rapid. Turbina cu geometrie variabila creste performantele la turatii joase si imbunatateste ciclurile de lucru si forta de tractare.
Operatorul poate modifica inaltimea maxima de ridicare, reintoarcerea la pozitia de incarcare si functia de flotare a cupei.
CABINA
Structura ROPS/FOPS a cabinei incarcatorului frontal 427 este reproiectata; Stalpii fata/spate sunt la aceiasi inaltime asigurand un spatiu interior marit si partbriz panoramic.
427 este echipat in standard cu oglinzi ajustabile electric si incalzite. Optional puteti alege si oglinzi convexe pentru un camp vizual marit.
Comenzile bratului de incarcare sunt montate pe scaun si pot fi controlate cu ajutorul unui joystick sau levierelor, ambele controlate electro-hidraulic.
CALITATE
Incarcatorul frontal JCB 427 are o articulatie centrala de tip caseta pentru uz intens, bolt pentru uz indens, bucsa supradimensionata, cat si un rulment dublu conic la partea de jos a casetei. Aceasta configuratie poate sustine cu usurinta incarcari orizontale si verticale.
Piesele de schimb originale, direct de la producător, asigură cel mai înalt nivel de calitate, siguranță și fiabilitate, deoarece sunt proiectate exact pentru utilajul dumneavoastră.
Toate piesele de schimb sunt supuse celor mai stricte controale ale calității. Numai cu utilizarea acestora este garantată performanța optimă și cea mai buna productivitate a mașinii.
Contactati-ne !
Numar de telefon Call Center tel:+40317307301 (2,3,4) / 0372 383 772
Pentru mai multe detalii ii puteti contacta pe colegii nostri din cel mai apropiat punct de lucru:
Punct de lucru Tunari- Șoseaua de Centură, nr. 11, km. 7, Comuna Tunari, Jud. Ilfov
Punct de lucru Brașov - Calea Feldioarei, nr. 555, Comuna Feldioara, Jud. Brasov
Punct de lucru Timișoara - Comuna Giarmata, str. Morii, nr. 780, Jud. Timiș
Punct de lucru Cluj/Turda - DN 1 - Comuna Săndulești, sat Copăceni, nr. 275/4, jud. Cluj
Sau intre orele 07:30-18:00 prin call center la numerele de telefon: 031 730 7301 (2,3,4) / 0372 383 772
JCB a lansat inovatorul 3CX Compact în 2015, un utilaj cu performanţe ridicate pe zonele restrânse. Cu o lăţime de doar 1,9 metri și 2,74 metri înălțime, mașina este perfectă pentru refacerea și repararea drumurilor, precum şi pentru lucrările de instalare a utilităților, cum bine ştim, lucrări care se execută preponderent în zonele urbane.
În această primăvară, JCB a prezentat oficial noile modele 3CX Compact PLUS și 3CX Compact PRO, care permit montarea de noi echipamente, inclusiv destinate amenajării peisagistice, cu un nivel ridicat de productivitate.
Principalele caracteristici ale modelelor:
-Flux frontal constant (70 litri pe minut la modelul PLUS și 120 litri pe minut pe PRO)
-Transmisie variabilă, care permite reglarea vitezei de deplasare independent de debitul hidraulic
-Manetă unică
-Excavator spate opțional Powerslide
În plus, noul 3CX Compact PRO este prevăzut cu un joystick multifuncțional. Tim Burnhope, de la JCB, a declarat: „Buldoexcavatorul este deja unul dintre cele mai versatile piese de echipament pentru construcții din lume și când JCB a lansat 3CX Compact în 2015, am condensat 60 de ani de expertiză într-un singur utilaj. Odată cu lansarea a două modele noi din gamă, oferim clienților noștri o singură maşină purtătoare de instrumente, și mai versatilă. Cu un debit hidraulic cu până la 70% mai mult, un comutare rapidă de încărcare și un joystick multifuncțional, noile mașini vor fi cele mai versatile de pe piață și vor deschide noi aplicații pentru buldoexcavatoare. "
3CX Compact PLUS oferă un debit auxiliar constant de 70 de litri pe minut, permițând furnizarea continuă de ulei hidraulic către atașarea încărcătorului și permițând funcționarea mai ușoară a atașamentelor pentru perioade mai îndelungate, pentru un plus de performanţă, productivitate, dar şi pentru a uşura munca operatorului.
În plus, transmisia VariSpeed permite acum operatorului să controleze în mod independent viteza mașinii și turația motorului pentru a maximiza performanțele sale, indiferent de viteza de deplasare. Aceste caracteristici sunt dublate de îmbunătăţirile de ordin ergonomic aduse cabinei, dar şi de oglinda care oferă o vedere clară asupra momentului cuplării ataşamentelor.
3CX Compact PRO păstrează aceste caracteristici, dar permite un debit hidraulic de 120 lpm, astfel încât performanţa şi versatilitatea sunt maximizate. VariSpeed PRO pe modelul JCB 3CX Compact Pro oferă o viteză superioară altor utilaje de pe piață cu două pompe hidraulice independente. Noul joystick multifuncțional asigură un control total asupra comenzilor utilajului, indiferent de ataşamentul utilizat în acel moment. Pe lângă toate acestea, maşinile sunt dotate cu lumini LED, cârlig de remorcare, dar şi alte accesorii.
JCB 411 ofera o pompa hidraulica cu roti dintate dubla ce ofera 123 l/min pentru a putea mentine cicluri de lucru rapide si capacitati multifunctionale excelente. Turbina cu geometrie variabila care echipeaza incarcatorul ofera performante la turatii mici.
Acest incarcator este echipat cu motorul JCB EcoMAX 4.4-litri , care produce (80 kW/108 CP) si un cuplu de 516 Nm.
Motorul nu foloseste costisitorul sistem de tratare a gazelor de esapament cu filtru de particule (DPF). Este echipat cu sistemul de recirculare a gazelor de esapament EGR si sistemul de reducere catalica SCR.
Este echipat in standard cu brate HT - cuplu marit - ceea ce permite ridicarea paralela si o vizibilitate excelenta asupra atasamentelor.
Structura ROPS a cabinei incarcatorului frontal 411 este reproiectata; Stalpii fata/spate sunt la aceiasi inaltime asigurand un spatiu interior marit si partbriz panoramic.
Comenzile bratului de incarcare pot fi controlate cu ajutorul unui joystick sau levierelor, ambele controlate electro-hidraulic.
Cabina este izolata de sasiu pentru un confort marit, indeplineste standardele si este presurizata pozitiv pentru a respinge praful. Acumulatorul si cutia de scule sunt inchise cu cheie pentru un spor de securitate.
Putere motor maxima 81 kW
Greutate operationala 8722 kg
Capacitate cupa standard 1.4 m3
IAA Hanovra, una dintre cele mai mari expoziții din lume dedicată transportului comercial, este gazda în luna septembrie a unui eveniment cu totul deosebit, și anume lansarea noului unui nou tip de macara de către producătorul austriac Palfinger.
O revoluție în domeniul mașinilor de ridicat
Evoluția sistemelor de ridicat este una spectaculoasă, de la Leonardo da Vinci, primul care a proiectat o macara turn cu toate echipamentele necesare, până la primele automacarale, acestea s-au diversificat și s-au specializat permanent. Pe de altă parte, ele sunt absolut necesare pentru ridicarea construcțiilor de orice tip, indiferent dacă sunt amplasate într-un deșert sau un vârf de munte. Cu costurile de rigoare.
Dar Palfinger dovedește încă o dată capacitățile sale inovatoare și, bazându-se pe experiența unică a specialiștilor săi, propune acum o adevărată revoluție în domeniul macaralelor, prin noua gamă de macarale multifuncționale pe șenile PCC. Atenția deosebită acordată acestei game revoluționare de macarale a inclus nu numai investiții deosebite în cercetare și dezvoltare, dar și construcția unei fabrici speciale numai
pentru mcaralele Palfinger PCC. Producătorul a anunțat deja intenția de a oferi o gamă extinsă de macarale PCC, cu specificații diferite cât mai adaptate fiecărei cerințe din partea utilizatorilor.
PCC - PALFINGER Crawler Crane
Probabil cel mai sugestiv exemplu în ceea ce privește capacitățile unice ale macaralelor a fost dat de către Michael Hagenauer, șeful diviziei de produse Macarale pe șenile: "Pe teren dificil, atunci când se construiesc linii electrice sau cabluri - transportul elicopterelor este în mod normal singura alternativă la o macara montată pe camion. În schimb, cu macaralele pe șenile PCC, astfel de activități pot fi finalizate în condiții de siguranță, în mod eficient și ieftin, fiind de altfel una din activitățile tipice pentru ele".
Gama de macarale pe șenile PALFINGER PCC este disponibilă în trei variante: PCC 57.002,
cu o rază maximă de 29.,5 m, o înălțime maximă de ridicare de 32 m și o capacitate maximă de ridicare de 17.900 kg.
Următorul model în gamă, PCC 71.002, are o rază maximă de lucru de 31.,6 metri și o înălțime de ridicare de 34 m, combinate cu o capacitate maximă de 19.100 kg.
Cel mai puternic model al gamei este PCC 115.002, care oferă o rază maximă de 33.3 m, o înălțime de ridicare de 35.8 m și o capacitate de ridicare de până la 30.000 kg. Pentru ele sunt disponibile numeroase echipamente suplimentare, cum ar fi platforme de lucru, echipamente de manipulare pentru țevi, diferite dispozitive de prindere.
MAXIM DE FLEXIBILITATE – Brațul articulat reprezintă pentru întreaga gamă Palfinger PCC un avantaj unic pe piață, comparativ cu o macara cu braț telescopabil, acesta putând
fi înclinat în sus, acesta oferă o manevrabilitate unică, acces în zone restrânse, din acest motiv seria PCC putând fi utilizată la fel de bine atât în zonele urbane, cât și în sectorul industrial și pentru activități interioare.
Macaraua și platforma pe șenile pot fi controlate și transportate separat în zonele unde există restricții de greutate.
Toate macaralele din gama PCC pot fi montate pe șasiu de camion.
Fiind mai îngustă cu 40 cm decât un șasiu de camion convențional, aceasta poate ridica chiar și în zone unde nu este suficient spațiu pentru nici un tip de macara.
DESIGN COMPACT– Gama de macarale pe șenile PALFINGER PCC este impresionantă prin dimensiunile sale compacte: pentru a trece, care nevoie de o lățime de trecere între 2 și 2.2 m, și o înălțime de 2.2 – 2.,5 m.
Pentru deplasare macaralei, fără șenile, în spații înguste, aceasta poate utiliza numai sistemul de acționare a stabilizatoarelor, aceasta putând fi să se strecoare în spații extrem de joase și limitate și chiar încărcată într-un container pentru a fi mutată, fără nici un dispozitiv exterior de transport.
MACARA ALL-TERAIN - Șasiul pe șenile este perfect pentru utilizarea off-road deoarece garda mare de la sol permite urcarea unor pante de până la 60%. Atunci când macaraua este folosită off-road, în funcție de lățimea bazei de sprijin, gradientele de pantă de la 8 ° la 20 ° pot fi compensate datorită stabilizatoarelor de sprijin lungi și deosebit de robuste. Astfel, fiecare macara poate fi utilizată la capacitate maximă, chiar și pe teren înclinat.
Începutul de an a fost mai mult decât fulminant pentru JCB, specialiștii englezi anunțând în cadrul unei prezentări la care au participat ziariști de pe întregul continent european lansarea unei noi game de excavatoare, numită generic seria X. Acestea au fost prezentate ca fiind cele mai bune excavatoare produse vreodată de JCB, primul model, JCB 220X fiind deja pregătit pentru producția de serie.
Seria X reprezintă o piesă de rezistență pentru producătorul englez, acesta construind un nou centru de demonstrații, situat în apropierea cartierului general din Rocester – UK, special conceput pentru a prezenta la lucru, cu diferite echipamente, noile game de excavatoare.
Despre seria X
Primul model de excavator pe șenile, JCB 220X, reprezintă rezultatul unei investiții de 110 milioane lire sterline, patru ani de activitate intensă și mii de ore de lucru în condiții reale. De ce este atât de deosebit? Tim Burnhope, director global JCB pentru dezvoltare și inovații, ne-a declarat că noua serie X exprimă în fiecare element constructiv obsesia pentru detalii dar și obsesia de a produce unele dintre cele mai bune excavatoare produse vreodată de către JCB.
Pompele hidraulice Kawasaki reprezintă o adevărată operă de artă, fiind considerate cele mai puternice și moderne sisteme existente în prezent pe piață.
De asemenea, totul a fost regândit, de la motor la poziția centrală a brațului sau interiorul cabinei, finisările fiind realizate la cel mai înalt nivel. Dacă vorbim de perfecțiune și grija pentru detalii, chiar și ușile de vizitare ale compartimentului motorului sau de acces la sistemele de lubrefiere sunt special proiectate cu balamale suplimentare, rezistente, din oțel pentru a rezista la șocuri, pentru excavatoarele ce lucrează în cariere de piatră sau alte zone cu utilizare extremă aceste uși fiind chiar ranforsate suplimentar.
“Odată cu lansarea noii generații 220X, JCB a trecut la un nou nivel de dezvoltare de produs și asamblare de mașini de care va beneficia toți clienții din domeniu, care vor achiziționa excavatoare. Fiecare detaliu al acestor excavatoare a fost examinat și perfecționat, pentru a putea furniza o durabilitatea maximă și fiabilitate în timpul operațiunilor de lucru. Mai mult decât atât, am ușurat munca operatorului și a tehnicianului de service, prin reducerea timpilor morți pentru client și prin creșterea profitabilității. Seria 220X anunță nașterea unei noi generații de excavatoare JCB care vor aduce un plus de încredere, în toată lumea”, a spus Tim Burnhope, Directorul de Inovație și Creștere din cadrul JCB.
Operatorul – “motorul” principal
Inginerii JCB s-au focusat pe mediul de lucru al operatorului, acesta rămânând în continuare cel mai important element atunci când se pune problema eficienței unui utilaj. Acesta are acum o cabină deosebită, mai lungă cu 100 mm mai lungă și cu un metru mai lată, deci cu 15% mai mare față de utilajele din seriile anterioare.
Cabina incorporează în structură cadrul ROPS și are geamuri plate. Cel mai impresionant lucru la noua cabină rămâne, însă, nivelul scăzut de zgomot de 68dB(A), din interior, față de 73dB(A) cât era la generația anterioară. Pentru a mări vizibilitatea, motorul ștergătorului de parbriz este instalat în partea stângă jos a parbrizului din față. Trei opțiuni de scaun dezvoltate împreună cu Grammer, oferă un maximum de confort, beneficiind, printre altele, de încălzire și ventilare. Manetele servo sunt montate în cadrele scaunului, astfel că se mișcă odată cu operatorul, în timp ce cabina este așezată acum pe patru sisteme de fixare, pentru o mai bună izolare.
Toată această atenție pentru detaliile din interiorul cabinei, precum și pentru toate
funcțiile de control, au fost concepute în mod ergonomic, pentru ca operatorul să fie concentrat 100% în timpul lucrului. În partea dreaptă a operatorului se află un dispozitiv de comandă nou-nouț, care înglobează toate comutatoarele și funcțiile de control, într-o singură unitate. Un monitor de 7” ajustabil a fost dotat cu meniuri intuitive și funcționalitate.
Design durabil
Noile excavatoare JCB din clasa de 20 de tone au acum o înfățișare robustă și extrem de practică, de care va beneficia întreaga gamă. Proiectate și construite pentru a lucra eficient și profitabil, durabile și fiabile, noile excavatoare au o suprastructură cu o lățime de 2,7 metri, cu 200 mm mai mare decât modelele precedente.
PALFINGER SANY este un Joint Venture ce ofera automacarale telescopice avand capacitati de ridicare intre 25 si 130 tone in varianta suprastructura montata pe autosasiu cat si in varianta pentru teren dificil. Ele combina robustetea si competenta recunoscutelor produse ale SANY Heavy Industries in domeniul contructiilor de masini cu standardele inalte ale PALFINGER AG in termeni de calitate si service. O combinatie a doi dintre cei mai mari jucatori din domeniu, in care clientii si partenerii pot avea deplina incredere!
PREZENTARE TEHNICA SRC350
Capacitate max. de ridicare: 35 t
Lungime brat: 10.0 - 31.5 m, 4 sectiuni
Performanta excelenta in teren accidentat, directie pe toate cele 4 roti
Brat principal ultra lung si ranforsat
Garantie extinsa 18 luni sau 2250 ore de lucru
Motor performant Cummins DongFeng
Powerful DongFeng Cummins Engine with Euro 4 Standard
Controlul calitatii conform standardelor europene / PALFINGER
PREZENTARE TEHNICA SRC550C
Capacitate max. de ridicare: 55 t
Lungime brat: 11.5 - 43.0 m, 5 sectiuni
Performanta excelenta in teren accidentat, directie pe toate cele 4 roti
Brat principal ultra lung si ranforsat
Garantie extinsa 18 luni sau 2250 ore de lucru
Motor performant Cummins DongFeng
Controlul calitatii conform standardelor europene / PALFINGER
PREZENTARE TEHNICA SRC750C
Capacitate max. de ridicare: 75 t
Lungime brat: 11.8 - 45.0 m, 5 sectiuni
Performanta excelenta in teren accidentat, directie pe toate cele 4 roti
Brat principal ultra lung si ranforsat
Garantie extinsa 18 luni sau 2250 ore de lucru
Motor performant Cummins DongFeng
Controlul calitatii conform standardelor europene / PALFINGER
Dacă în ultimii ani utilajele au început să integreze din ce în ce mai multe componente electronice, acest lucru a fost impus în primul rând de noile generații de motoare, cu un nivel foarte redus de poluare și al vibrațiilor. Acestea sunt cu fiecare generație mai economice, deși dezvoltă puteri mai mari, în plus gradul de încărcare al motoarelor este acum controlat strict de un sistem electronic centralizat, care cu ajutorul unui calculator solicită acestuia numai puterea necesară pentru fiecare tip de lucrare.
Dar tehnologia nu se oprește aici, generația următoare de utilaje este deja în cadrul de testare și primele mașini ce au integrate sisteme avansate tehnologice, precum sistemele hibrid de acționare, lucrează în întreaga lume. Astfel, recuperarea energiei utilizate la frânarea diferitelor sisteme mecanice în mișcare, precum rotirea brațului, sau oprirea mașinii, stocarea ei cu ajutorul unor cilindrii de gaz comprimat de mare putere și reutilizarea cu ajutorul unor motoare electrice duce la o scădere a consumului de combustibil impresionantă. Calculele oferite de firmele care utilizează astfel de utilaje hibrid arată că, deja un astfel de utilaj este mai scump comparativ cu unul convențional, la o utilizare normală zilnică,
într-un an de zile se recuperează diferența de preț prin scăderea costurilor cu carburanții, în continuare mașina funcționând cu un profit important suplimentar pentru proprietar.
SENNEBOGEN 855E Hybrid
SENNEBOGEN, un expert în domeniul manipulării materialelor, se ridică la nivelul reputației sale şi în 2018, oferind pieței o gamă nouă de produse pentru acest an. Pornind de la ideea că un utilaj cu cât este mai mare cu atât consumă mai mult combustibil, acesta a început să integreze sisteme de acționare hibridă în gama din acest an de utilaje.
Cu sistemul său de recuperare a energiei, noul 855 E Hybrid se potrivește perfect între 850 E existent și 860 E. Această completare practică va permite companiei să răspundă și mai eficient cerințelor individuale ale clienților. SENNEBOGEN 850 și 860 au devenit echipamente standard pentru clienţi din toate colţurile lumii, din diverse domenii de activitate. 855 E vine în întâmpinarea celor care căutau un model cu specificaţii între modelele 850 şi 860.
Noua generație de mașini hibride 855 E este condusă de un motor diesel puternic, de 231 kW, care respectă cele mai noi standarde de emisii, fiind dotat cu oprire automată și modulul EcoMode. Este disponibilă şi o versiune cu un motor electric. Dat fiind faptul că clienții existenți au preferat creșterea capacității de ridicare și o gamă mai mare, aceasta a fost aplicată la echipamentele de la 17 metri la 21 de metri. Chiar și cu cele mai lungi echipamente, mașina puternică și robustă poate să ofere o capacitate de ridicare de 7,7 tone, în perfectă siguranţă.
În orice situație în care materialul este manipulat în funcționare continuă, iar înălțimea echipamentului trebuie modificată în mod corespunzător, sistemul Green Hybrid nu numai că oferă asistență de putere, ci și “cere” mai puțină de antrenare de la motorul diesel. Drept putere urmare, se fac economii substanţiale de combustibil. Fiabilitatea și siguranța acestui sistem au fost dovedite deja în activitatea de zi cu zi, pe tot globul. Un cilindru de recuperare a energiei montat pe braț, între cei doi cilindri de ridicare, reduce în mod semnificativ costurile cu energia cu până la 30%. Acest cilindru hidraulic suplimentar stochează energia produsă la coborârea brațului, în cilindrii de gaz comprimat plasați în partea din spate a mașinii. Această energie acumulată este disponibilă pentru următoarea ascensiune.
Principiul este similar cu un arc care este comprimat și apoi își eliberează energia atunci când este lăsat să se extindă. Împreună cu tehnologia Green Efficiency, este obținută astfel eficiența energetică maximă.
Terra Romania Utilaje de Constructii dispune de un sediu central pe o suprafata de 18.000m2 in Tunari, Judetul Ilfov, pe Soseaua de Centura a Bucurestiului si trei sedii teritoriale (Brasov, Turda, Timisoara) reprezentative la nivel national pe domeniul vanzarilor si service-ului.
Peste 60% din cei 110 angajati lucreaza in servicii post-vanzare. Detinem un atelier de service dotat la cele mai inalte standarde europene, cu o investitie de peste 5 milioane de euro langa Bucuresti si alte trei ateliere si magazii de piese de schimb la punctele de lucru unde, ca si la sediul central, dispecerii sunt la dispozitia clientilor furnizand informatii tehnice, oferte de pret pentru piese de schimb, atasamente si servicii.
Avem 9 puncte de service care acopera zonal solicitarile din toata tara si 36 de utilitare pentru service mobil localizate in Bucuresti, Constanta, Braila, Bacau, Roman, Iasi, Cluj, Sibiu, Timisoara, Brasov, Turda, Satu Mare, Ramnicu-Valcea si Slatina..
Intre orele 07:30-18:00 un call center este disponibil pentru dumneavoastra la numerele de telefon: 031 730 7301 (2,3,4) / 0372 383 772 .
JCB este producătorul care a înțeles foarte bine faptul că versatilitatea și adaptabilitatea la orice condiții de lucru – indiferent de sectorul de activitate - sunt atribute vitale pentru un utilaj. Așa se face că acesta a dus cel mai mic buldoexcavator al său la un nou nivel, transformându-l într-un echipament compact, cu o putere de împingere excepțională, o stabilitate foarte mare și o performanță îmbunătățită.
O investiție în viitor
Noul buldoexcavator JCB 1CX este o mașină inteligentă și compactă ce oferă performanța și versatilitatea a două utilaje diferite, într-unul singur. Având partea din față a unui încărcător skidder și brațul unui miniexcavator, acesta poate îndeplini două sarcini de lucru diferite, fără să fie necesară schimbarea atașamentelor. Sistemul de Management al Puterii (PMS) furnizează control asupra setărilor transmisiei, permițând utilizatorului să crească puterea de împingere a mașinii, în timp ce reduce simultan consumul de combustibil. JCB 1CX combină, totodată, durabilitatea cu styling-ul iconic al JCB, calitatea înaltă și valorile de brand exemplare, rezultatul fiind o valoare reziduală superioară.
Mai mult decât un skidder
Un buldoexcavator 1CX este capabil să sape la adâncimi mai mari, având totodată o sarcină de încărcare mai mare și o înălțime de descărcare superioară. Pentru o performanță de excavare cu adevărat extraordinară, se poate opta pentru modelul pe șenile 1CX-T, care are o capacitate a cupei mai mare cu 14% și o stabilitate îmbunătățită pe terenuri dificile, putând, de asemenea lucra într-un unghi de înclinare de 31%. De asemenea, utilajul se poate roti la 360 de grade în jurul axei sale, avantaj care, alături de dimensiunile compacte, face din acest model mașina ideală pentru lucrul pe șantierele înguste, în zonele subterane și centrele orașelor.
Calitate, fiabilitate și durabilitate
Toată partea metalică a modelului JCB 1CX este preparată din fabrică prin sablare metalică și spălată într-un curățitor cu fosfat înainte de a fi introdusă în cuptor, pentru a se
asigura astfel longevitatea suprastructurii. Șasiul dintr-o singură bucată oferă un plus de rigiditate și o durată mai mare a vieții de service. Atât șasiul, cât și restul componentelor sunt extrem de durabile, ceea ce reduce timpii morți. De altfel, toate materialele sunt testate la temperaturi extreme și expuse la substanțe chimice, sare, ulei și lumină puternică, pentru a putea asigura protecție maximă chiar și în cele mai grele condiții de lucru. Toate furtunele hidraulice sunt dispuse în mod inteligent, pentru a reduce uzura și a preîntâmpina avarierea, crescând astfel viața de service și reducând timpii morți. Unitatea buldozerului este integrată în utilaj, ceea ce menține dimensiunile compacte și ușurează transportul și deplasarea de la un șantier la altul, în deplină siguranță. În plus, luminile puternice ce acoperă câmpul de lucru frontal și cel din partea din spate reduc riscul de accidente în condiții de lucru de șantier și îmbunătățesc vizibilitatea.
Productivitate și performanță
JCB 1CX excelează atât pe terenurile denivelate, cât și în spațiile înguste, datorită unei combinații fericite dintre gardă înaltă la sol și unghiul de întoarcere excelent. Blocarea optimă a șenilelor se datorează unui șasiu solid dotat cu patru role triplu-flanșă din oțel turnat. Șenilele de 320 de mm au o amprentă la sol de 0,82 mp, permițând-i utilajului să fie folosit pe teren mlăștinos sau pe orice suprafață care trebuie să nu fie deteriorată . Puterea este furnizată de un motor de 36,3 kW (49 CP) cu 2.800 rpm, suficientă pentru a pune la lucru un mini excavator de 5 tone. Pentru o mai bună stabilitate, ambele motoare și transmisia sunt amplasate în partea de jos a șasiului.
Nici o sarcină de lucru nu e prea grea
Echipamentul de încărcător frontal este echipată cu o placă frontală pentru echipamentul de lucru, care asigură o capacitate de ridicare similară cu cea a unui skidder de 600 de kg. Cu toate acestea, designul unic al modelului 1CX – pe șenile sau pe pneuri – oferă performanțe superioare unui skidder de aceeași capacitate, unghiul său de descărcare fiind mai mare cu 25% și o forță de săpare cu 15% mai mare. Înălțimea maximă de lucru este de 2,59 m pentru modelul pe pneuri și de 2,56 m pe modelul pe șenile, permițând încărcarea
ușoară în camioanele înalte.
Datorită geometriei standard JCB cu mecanism paralelogram ce permite ridicarea cupei totdeauna paralel cu solul este garantată o încărcare cu material fără pierderi din cupă. Debitul standard asigurat de circuitul hidraulic este de 45 de litri, astfel că JCB 1 CX poate fi utilizat cu o varietate mare de atașamente.
Echipamentul de excavare permite săparea în apropierea zidurilor, fiind ideal pentru lucrările care se desfășoară pe străzi. Pentru a obține o adâncime de săpare de până la 3,05 m, buldoexcavatorul poate fi echipat cu un braț extensibil, acesta oferind un randament de lucru deosebit datorită ciclurilor scurte de lucru. Puterea generată de motor este impresionantă, fiind echivalentă cu cea a unui miniexcavator de 2,5 t. Datorită brațului extensibil, raza de lucru la nivelul solului este de 3,91 m și înălțime de încărcare de 2,65 m.
Confort și ușurință în utilizare
Cabina buldoexcavatorului JCB 1CX este confortabilă, spațioasă și silențioasă, putând fi dotată cu o serie de sisteme ergonomice de control. Are sistem de încălzire și, opțional, poate include sistem de aer condiționat. Înălțimea cabinei de 2,4 m este ideală pentru accesul facil în zonele subterane.
Sistemul de Management al Puterii (PMS) le oferă operatorilor opțiunea de a regla puterea de lucru a motorului în funcție de gradul de încărcare a organelor de lucru. Schimbarea rapidă și eficientă a atașamentelor este garantă prin utilizarea cuplajelor mecanice standard rapide. În plus, buldoexcavatorul poate fi echipat cu unul dintre cele două tipuri de control disponibile – Manual sau EasyControl (servo). Ambele sisteme le oferă utilizatorilor posibilitatea de a obține cele mai înalte nivele de precizie și productivitate. Manevrarea utilajului și operațiunile de încărcare sunt realizate cu ajutorul joystick-ului servo, în timp ce buldozerul este pus în mișcare cu ajutorul unor leviere manuale.
Sistemul EasyControl permite utilizarea acestuia precum un mini excavator. Comenzile pentru acționarea utilajului, încărcător frontal și excavator pot fi selectate cu ajutorul unui singur joystick servo. Comutarea joystick-ului pe modul de excavare se face prin simpla rotire a scaunului și apăsarea unui buton.
Service și siguranță
Cu o capotă largă dintr-o singură bucată și uși laterale glisante, buldoexcavatorul 1CX permite un acces ușor și rapid de la nivelul solului, pentru efectuarea controalelor zilnice de service. Un rezervor de combustibil de 40 de litri permite lucrul perioade lungi de timp fără oprire, în plus realimentarea sa fiind foarte ușoară. Fiind fabricat din plastic, acesta previne ruginirea și protejează sistemul de alimentare.
Nivelul uleiului hidraulic este indicat în mod clar prin intermediul unui dispozitiv amplasat în partea din spate a utilajului, iar accesul la filtrul intern se face de la nivelul solului. Uleiul hidraulic de înaltă performanță JCB optimizează durata de viață și performanța mașinii.